گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

با سلام و احترام

به حول و قوه الهی جلسه و همایش هنر آموزان مناطق در اسلامشهر برگزار گردید .

در این جلسه با وجود این که من انتظار حدود 60 نفر از همکاران را داشتم ، اما ظاهراً به علت نداشتن اطلاع هنرآموزان بعضی مناطق ( با توجه به ارسال بخشنامه کارگاه و آدرس وبلاگ به شکل رسمی و ارتباط پیامکی و تلفنی با سرگروه مناطق  ! ) حدود 40 نفر  در جلسه شرکت داشتند.

از 12 منطقه دارای سرگروه چهار منطقه هیچ شرکت کننده ای نداشتند و یکی از دلایل آن شاید اطلاع رسانی کم بوده  است و جالب این است که منطقه کهریزک با نداشتن سرگروه با داشتن یک هنرستان فنی تعامل خوبی با اینجانب در طول نوبت اول داشته و دوشرکت کننده نیز داشتند .

اینجانب در این جلسه چند روش تدریس را مطرح کردم  و این روشها را با روش الکترونیکی تطبیق داده و چند نرم افزار ساده تولید محتوا را خدمت همکاران معرفی کردم.

جهت کاهش افت تحصیلی از چند نفر درخواست شده بود راهکارهایی ارائه نمایند که از بین آنها سرکار خانم ریاحین مطالبی را بیان نمودند .

همچنین وظایف گروههای آموزشی برای همکاران تبیین شد و پرسش و پاسخهایی مطرح گردید .

البته این همایش یک برتری نسبت به سالهای گذشته داشت و این نکته بود که از حدود 12 سرگروه منطقه حدود 8 سرگروه در همایش هنر آموزان شرکت داشتند و به نظر من بسیار خوب بوده و مطالب قابل انتقال به مناطق خواهد بود.

انشاء الله عکسهای جلسه  و  اسلایدهای روشهای تدریس که توسط اینجانب تهیه شده  به زودی در وبلاگ قرار داده خواهد شد  و همچنین موارد خواسته شده همکاران که در جلسه مطرح شده و من یادداشت کرده ام ،  پیگیری خواهد شد . 

از همکاران تقاضا دارم نظر خود را راجع به محتوای جلسه ، مکان جلسه ، نحوه پذیرایی و غیره  جهت ارائه به اداره کل در قسمت نظر سنجی اعلام فرمایند . مسلماً نظرات شما همکاران عزیز   قابل احترام   بوده و در جلسات بعدی به ما در اجرا و هماهنگی  بهتر کمک خواهد کرد .

  متشکرم

آهنگری

 



نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com